Nasza Fundacja
Ulica: Osiedle Przy Skrzyżowaniu Rzek 1a/6.
Miejscowość: Wągrowiec.
Opis miejsca
To jest blok w którym jest biuro Fundacji Więcej z życia.
To jest parking, znajduję się obok bloku w którym jest biuro fundacji.
To jest wejście do bloku - dalsza perspektywa
To jest wejście do bloku
Po wejściu do bloku, idziesz w lewo i po prawej stronie jest wejście
Prezes Fundacji – Robert Lorczyk
O nas
Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.
Pomagamy rodzinom osób z niepełnosprawnością.
Pomagamy w kontaktach z innymi ludźmi.
Kto u nas pracuje?
W Fundacji pracują osoby z doświadczeniem:
Uczą innych, jak pomagać osobom z niepełnosprawnością.
Prowadzą projekty.
Projekty pomagają osobom potrzebującym opieki.
Prowadzą szkolenia.
Przyczepa kempingowa
Mamy nową przyczepę kempingową dostosowaną dla osób na wózkach.
Pozwala nam podróżować po całej Polsce
- grupowo,
- z asystentem,
- w wybrane przez nas ciekawe miejsca
Napisz do nas
Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.
Pliki
Tekst łatwy do czytania.docxTekst łatwy do czytania.pdf
Nasi Partnerzy
Współpracujemy
Rescue & Safety
Waldemar Pruss