Tekst łatwy do czytania

Nasza Fundacja


Ulica: Osiedle Przy Skrzyżowaniu Rzek 1a/6.

Miejscowość: Wągrowiec.

Opis miejsca

To jest blok w którym jest biuro Fundacji Więcej z życia.

Blok w którym jest biuro

To jest parking, znajduję się obok bloku w którym jest biuro fundacji.

Duży parking obok bloku

To jest wejście do bloku - dalsza perspektywa

Wejście do bloku

To jest wejście do bloku

Wejście do bloku drzwi z szybą

Po wejściu do bloku, idziesz w lewo i po prawej stronie jest wejście

klatka schodowa
Drzwi do biura

Prezes Fundacji – Robert Lorczyk

zdjęcie prezesa fundacji

O nas

Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.

Dziewczyna pomagająca przemieścić się osobie na wózku

Pomagamy rodzinom osób z niepełnosprawnością.

Mężczyzna pomaga zmierzyc ciśnienie starszej kobiecie na wózku. Siedzą przy stole. Za nimi stoi młoda kobieta, trzymająca kubek

Pomagamy w kontaktach z innymi ludźmi.

na pierwszym planie: dwie starsze osoby rozmawiające ze sobą. Na drugim znajduje się planie kilka osób

Kto u nas pracuje?

W Fundacji pracują osoby z doświadczeniem:

Uczą innych, jak pomagać osobom z niepełnosprawnością.
Prowadzą projekty. Projekty pomagają osobom potrzebującym opieki.

Kobieta schodząca po schodach z niewidomym mężczyzną

Prowadzą szkolenia.

Grupa ludzi siedząca w sali. Patrzą na prezentację wyświetlaną na rzutniku

Przyczepa kempingowa

Mamy nową przyczepę kempingową dostosowaną dla osób na wózkach.

Duża, biała przyczepa kempingowa z rozłożonym podjazdem dla wózków

Pozwala nam podróżować po całej Polsce

  • grupowo,
  • z asystentem,
  • w wybrane przez nas ciekawe miejsca
Bus z przyczepą na kęmpingu

Napisz do nas

Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.

Pliki

Tekst łatwy do czytania.docx
Tekst łatwy do czytania.pdf

W celu zapewnienia optymalnej wygody korzystania z naszej strony, używamy plików cookie. Kontynuując przeglądanie, wyrażasz zgodę na naszą politykę prywatności.

Polityka prywatności